2016年1月12日火曜日

賑やかな方の To most popular


十日恵比須神社へ
Tokaebisu shrine in Fukuoka,



行って参拝してきました!
I visited!



去年よりも大行列でした〜(≧∇≦)
More people than last year.


どこも、すごい活気!
So much energy!


今年の福引も大当たりでした(≧∇≦)
I picked a lottery and it was good one!


こんなにも沢山の方々が商売をしていて、商売繁盛を願ってがんばっているんだ〜と思うと私もがんばろ〜って気持ちがますます湧いてきた(≧∇≦)

People at Tokaebisu shrine in this time of the season wishing good business. There are so many people. 
This made me feel I should try my best for my business too!


良い刺激を沢山頂いた後は
After getting lots of motivation,



太宰府天満宮の梅ヶ枝餅でげんを担ぐ。
I had a "umegaemochi" from Dazaifu wishing good "goen"


今年もわくわく〜。
Exciting this year as well.


ゆるゆるdays..Fukuoka

ゆるゆるdays..Fukuoka Vol.2

ゆるゆるdays..Fukuoka Vol.3











0 件のコメント:

コメントを投稿